Fairy Tale Miss Fara: Sumpah Malu !!
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Friday 8 June 2012

Sumpah Malu !!

hahh...mesti ampa tersenyum baca title kt atas nie....huhu..ok x kesah pown..
sebenarnya..baru2 nie aku dok kalot buat kad bank islam aku, sbb cip dia la...geram kott masuk kad,taip la macam2 bagai la...dah la doit sedoit pown xdak..sekali nak keluaq "mak nk doit nk boh minyak....ehh mak bagi lebih la...kang pa2 jadi xdak doit..hehe"..terseyihh cm kerang busuk....hahaha..nasib...dah x bg aku keja..bela aku sampai gemokk kott..jenuhh aku nk kurus balek....ok, smbg balek cita apa kad aku...
kami smpai awl sejam kt bank islam...penat rushing kott..bangun pagi awl2 la..n bla2 bla2...last2 bank islam buka kol 9.30...huhhh..jenuh tunggu..

dah elokk buka...aku pown serbu la..jadi pelanggan pertama p kt kaunter.."akak,nk bt kad baru mcm mana??"
bla2 bla2...siap semua isi borang,siap ambk aku pya ic yg muka jelek 2..(muka drjg 6)..depa scan lak punya besaq gmbq 2...ikot hati aku x kesah..masalahnya yg jaga kaunter 2 mamat encem kottt..muka suci2 lagi..baiknya jgn dok kata la...ps2 la nie bank islam leh chek baki melalui fon ja..so,aku pown bt la 6ber maxis aku nie...(siyes aku ingat besa2 ja..)..last2 dia mntaq simkad aku..terus muka aku cuak..aduuuhhh...simkad aku lekang sebenarnya, dah lama aku guna xpernah 2kaq....

Memang malu kotttt...sampai terketaq2 owq 2 nk potong simkad aku..siap baca "bismillah lagi"..hah la,klo pa2 jadi,susah kena p ke maxis lak...punya lama bt menatang 2...owq yg datang dgn aku semua dh balek...huhuhu...kesian..tpi siyes time aku ckp simkad aku lekang..owq2 sebelah tersenyum2....
xmo dtg dh kt citu...
thanks 4 everthing..

jagalah cip anda..=)

No comments:

Post a Comment