Fairy Tale Miss Fara: stop for a few day to the month..
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Saturday 9 June 2012

stop for a few day to the month..

salam....
time aku update nie,lepas kemas barang yg sisa2 yg xlarat nk kutip...mana xnya..siang td kenduri sepupu aku..ps2 sok pg kena bertolak p Arau...huhuhu...sedihhhhnya..pa2 pown aku kena kuat...nie dah sem ke 4..xleh nk maen2 lg...kurangkan segala2nya...apa2 pown aku perlu sokongan dari keluargaku..teman2 baik ku...serta kawan2 aku kt cnie..korang salah 1 sumber untuk aku teros belajar...ok..lps nie aku lambat la nk update..sbb aku xdak berokband...haha..pakai line free ja...kalau smpat ak update kt library ja la...nk pinjam mmg xla kott..malu..ok done..aku dah ngantok...selamat malam..daa..salam



No comments:

Post a Comment