Fairy Tale Miss Fara: MALU LAGI !!!!!!!!!
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Saturday 23 June 2012

MALU LAGI !!!!!!!!!

Hhuurrmmm....nie sebab belajaq la...tp bukan tertido dalam ke pa...TAPI kes mencari buku. Apa??buku Business Forecasting....huhu...woww budak nie sal buku nie pown nk kecohh....hurmmm bukan nk kecoh tapi di sebalik mencari buku nie ada CERITA2 menakotkan,memalukan and macam2 lagi la....lecture nie la,minggu pertama langsung tak masuk...ps2 mgu kedua masuk kalot suruh ada buku...ok,standard la dh mgu ke2 msti la da buku TTTTTTAAAAPPPPPIIIIII mesti la bg tau buku 2 mcm mana...dah bg tau ptg td...ps2 kelas esok mesti semua dah ada...mmg payah la..nk beli kat dia RM60..nk pakai xluak tara mana pown...so,1 kelas nekad nk cari kat senior....ehhh,title MALU LAGI,tapi pa kejadah dok merepek nie?????hehe...nie baru nak mula...malam 2 kami semua dok kalot la call owq 2..owq nie...sampai mati akal dah..sbbnya senior xmo jual,nanti degree nk pkal..ok,tapi xkn semua nk bt degree aduhhhh....ps2 aku mintq tlog kt member nie..dia bg number2 dia kenal senior aku....salah 1 number,number BAPAK OWQ...huhhh,..ketaq gila...nasib kami tau nama (zul)...malangnya..


Pak cik            : nk cakap dgn zul mana satu?????
Aku                 : ^%%^&**@#@@#$$%()*& ( aihhh aku lgsung xknl sapa zul,leh plak dia Tanya zul mana...   dgn zul la pak cik  (terketaq2 la lidah nie...)
Pak cik            : yela...anak pak cik semua zul...zulhakim,zulharis atau zulhaikal????
Aku                 : (terngaga aku...member aku xckp lak sal nie) aaaaa pak cik,kami pown xtahu nk ckp dgn zul mana....kmi dpt number nie pown dari kawan dia...tujuan kmi call nk cari buku blablabla....mintak maaf pak cik ngangu malam2 cmnie (11.30 ke ats kott kco owq berumur)...
Pak cik            : xpa2....t pak cik bg tau anak pak cik....
Aku                 :assalammualaikum pak cik.....(teros aku letak....huhhh...xsempat pak cik jawab)





Lepas pada nie..serek aku nk call owq yg xkenal..... mmg sok 2 anak dia yg sulung kott    mcj,sekian2.... mmg kawan aku silap bg number..dia bg number kawan dia kt merbok... mmg la aku leh dapat buku 2 an.... sebelom kes pak cik nie,member aku dab g yg trsilap gak...dia bg number mak owq mana tahhh...aku Tanya dok hahhh aku cakap lagi dok hhhhhaaaaahhh...aduhhhh serabot otak....pengajaran sila la kenal senior kamu !!!! huhhh


No comments:

Post a Comment