Fairy Tale Miss Fara: Kawen !!!!!
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Saturday 23 June 2012

Kawen !!!!!


Ehhh dah pikaq kawennnn....normal la 2..hahahhaha...sapa la xmo kawen...nie aku nak bg tau yg aku dah cukup syarat untuk berumah tangga....hahaha..ha la aku dah ada sijil perkahwinan....aku ambk pada tanggal  16 & 17 bulan 6.....best la jugak,walaupon aku pergi tanpa pasangan... mengantok jgn dok kata la..dgn aku posa sunat rejab lagi...tapi bkn makna aku x dgar pa2 owq ckp...bermacam2 la..smpai dlm kelambu pown depa bg kmi dgaq..sbb dah p khusus,klo xckp sapa lagi nk ckp an...da 1 nie,yg aku dengaq xsalah apa yg aku telah buat sekarang....haha..nk tau????

  •   Perempuan mesti sombong
  • Perempuan mesti kedekut
  •  Perempuan mesti malu
 
Semua 2 ada dalam diri aku dahhh....sbb 2 la owq xbranie nk ngorat kottt...hahaha.. tapi an dengar ceramah dia kadang2 aku fikir takot lak nk berumah tangga...sbb yg selalu jad masalah nie xkira la,berapa la depa bercinta,kenal ka pa..tuptup da masalah..sampai mcm2 la...tapi yg penting kalau ada jodoh xkemana...huhu..xsabaq aihh nak tau sapa la yg akan jadikan diriku milik mu!!!!!
Ingatkan aku akan bertemu jodohh kat khusus 2...tapi still xdak...wahai bakal suamiku dimana kamu sekarang,bakal isterimu menantimu dgn hati terbuka bagai langit yg tiada awan....fffuuuhhhhssss....

p/s menanti calling from ajk,for take the sijil..huhuhu

No comments:

Post a Comment