Fairy Tale Miss Fara: CintA
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Saturday 14 April 2012

CintA

hoiii!!! hehehe....bapa kurang ajar budak nie...sowie la,saja nak maen2... actually, aku nie malas nak cakap sal Cinta (dah tau MALAS buat apa taip kt Blog cheq oitt!!!) sebab apa aku nak taip....jeng jeng jeng.. sebabnya aku terpengaruh dgn cite LANDASAN CINTA lorr....hah...Kalau cakap sal landasan mesti terbayang lapangan terbang kn??? so ada lapangan terbang, ada la kapal terbangnya and confirm ada PILOT?? wowww..teruja aku kalau dgn PILOT nie..hehe..cite nie, Umar (Shah Jazle) dia adalah HERO dalam Landasan Cinta ini. Seorang lelaki yang agak serius, jarang tersenyum namun mempunyai wajah yang tampan dan yang PENTING adalah still SOLO ! tapi 5x pernah putus cinta before nie...mak Umar ni plak ada calon untuk si Umar ni, seorang tukang jahit di kampung Umar. Nisha (Tasha Shila) yang memenangi tiket penerbangan ke PETH (wwooowww gila rr..) dan dalam penerbangan tersebut, Nisha duduk bersebelahan dengan pasangan pengantin baru , iatu Shila dan Hisyam.problem nya, Shila ni suka cakap besar agak berlagak, ini membuatkan Nisya yang duduk sebelah rasa cukup rimas dgn sikap Shila tu. dia ni agak kaki penyebok kerana sibuk nak tau Nisha ni solo lagi ke, dah kahwin ke...dek kerana meluat dengan sikap Shila tu, Nisha memberitahu yang boyfriend dia adalah seorang juruterbang. adeeehh, aku suka nisha nie sebabnya dia punya teste mak i..bapak punya bapak gila tinggi..tapi orang cakap "xsalah kalau berangan, daripada berangan insyaallah boleh jadi realiti"..so,i will follow you...hehehe..ehh,malas dah la nk cte sal LANDASAN CINTA..ampa tengok sendiri la,kat TONTON...sal aku punya angan2...jeng jeng jeng..biar la aku dgn NYA saja yang tahu...k la daa..SALAM 



No comments:

Post a Comment