Fairy Tale Miss Fara: sedih ...
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Wednesday 30 May 2012

sedih ...

salam..tadi pukul 8.50 malam cm2 la,anak kucing syg2 aku,dh 3-4 bulan cm2 kott...dh besaq pandai dh maenpown walaupon xselincah yg laen2...akhirnya meninggal (mati) awal...sebab dia tidur tepi keta..kt tayar...yg buat aku rasa bersalah lagi...aku panggil dia...aku tgok2 kt kawasan keta 2..still xnmpak...tapi bukan mata aku saja yg xnmpak...tuan keta bersama maknya pown x nmpk gak...yg aku geram 2...dia mmg,kalau dpt tidur mmg susah nk bangun..malangnya dia mati pown tanpa suara lgsung xdgr...tuptup2 teros kelupur dan mati akhirnya...tapi time aku ambk da bawah keta..aku nmpk mata dia terbeliak hidng berdarah..sedih sgt2...maafaku xnmpk hg...siyes time aku taip nie..otak aku masing ingat dia dok kelupur2 kt bwah keta 2...aku syg kau kucing...moga nanti kita jumpa lagi...T.T

2 comments:

  1. jgn sedih..da memang ajalnya...haiwan..lbh2 kucing tempatnya di syurga. binatang kesayangan rasulullah ;)

    ReplyDelete
  2. tapi kecian kat dia...sy x nmpak dia tidur..last2 dh kena langgar..huhu

    ReplyDelete