Fairy Tale Miss Fara: hope can be realiti...hihi
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Friday 25 May 2012

hope can be realiti...hihi




hye..sebenarnya kak aku la..dia tujukan lagu nie 4 me...kelakar an3?? otak aku nie jenoh pikaq apasal la kak aku nie...mana xnya,time di tuju lagu nie malam2..sbb kami kongsi earphone , sweet x??haha...ok,pas2 harinie baru aku terdetik nk cte sal lagu nie.... group nie bg aku amat kelakar r.. mana xnya group pown nama pelik The Junas Monkey...maksud dari nama band depa nie, JUNAS (Ajun, Adit, Stefan,) yg tambah pelik boh perkataan MONKEY sbb group nie lebih bersifat kerenah anak-anak muda ini tidak pernah diam, ps2 owq cakap mereka sangat bertenaga dan aktif.yg 2 dari2 sumber yg aku cari la...plus plus lagi lagu dia nie menari aku untuk fikir kalau benda2 nie wujud mmg best la...contoh "bulan tolong katakan bintang bantu bisikkan" siyes kalau benda nie berlaku mmg syok...ampa nak tau lagi,cari la sendiri..hehe..hah..depa nie agak encem gak la..dari info aku dapat,group ala2 korea..hahaha...daaa



 

No comments:

Post a Comment