Fairy Tale Miss Fara: Dia Kawanku Bukan Kekasihku
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Friday 4 May 2012

Dia Kawanku Bukan Kekasihku



Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu 

 Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah 
Bahagia untukku, bahagia untukku


Terasa menyakitkan,punya rasa sayang tapi tak berani mengukapkan sebab aku fikir aku perempuan melayu yang ada maruah diri...walaupun aku kenal dia dah begitu lama...tapi nie xbermakna aku menunggu seperti bulan jatuh ke riba..aku cuba usaha bt dia perasan akan kehadiran aku,MALANGNYA dia xnampak semua itu...hinggakan dia jumpa yang laen...myb lebih bagus dari ku..YA ALLAH, memang aku sakit hati,sakit dada aku menahan sebak,menahan marah,cuba tersenyum di depan keluarga aku..aku xnak keluarga aku tahu....Akhirnya aku berjaya jugak,hingga mak aku xperasan dia hatiku nie menagis sangat....kawan2 aku yang tahu semua nie pown beri sokong untuk aku lupakan dia,sampi da yg kata gatal la hg...aku xkesah apa ampa nak cakap...aku pown pelik,ikotkan taste aku tinggi...dia bukan ensem pown,bukan baik sangat pown,asyik tukaq gF lagi...myb semua nie AllAh nak lindung aku daripada dosa...BETOL3....ok,apa2 pown aku akan cuba tersenyum dan bt orang sekeliling aku tersenyum juga....pasal Fb aku 2..biar la dulu..aku xsgup nak tau pasal story mory dia...nk block fikir kawan...nak privete aku mesti akan buka wall dia....huhu..k la t2 la update laen...daa, salam..=)


 

No comments:

Post a Comment