Fairy Tale Miss Fara: kelakar di waktu Malam...
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Thursday 26 April 2012

kelakar di waktu Malam...

hah..mesti ampa nk tau an??la x napa la baca yg nie..hehe..tadi mak cik aku datang kami call dia ACIK. ACIK nie memey selalu datang rumah aku nie...datang mesti lama2,tapi aku x kesah..sbb sepupu aku anak dia kecik2 lagi...seronok maen...hehe..paling best bab menyakat ANTU...hahaha..yg kecik nie dengar sal AMUKAN POCONG teros cakap takot2...pas2 teros ajak umi dia balek..dia paksa la...umi jom balek! umi jom balek!..ok,depa pown balek...(kat luaq nak masuk keta).....jeng jeng jeng pak cik aku tekan alarm keta myv dia 2...dia masuk..ps2 kluq..ps2 belek2 keta dia...
kami         : awat??(sambil semua pandang dia)
pak cik     : dengaq x bunyi teeeeennnnnnnnnn........
kami         : a'ahhh la....bunyi apa??
kak aku    : try tekan reset...kalau proton bleh tekan reset,kalau myv try cari tgok...(ok dia pown cbok cari)
abang aku : try start keta,bunyi ke x???(pak cik dengan muka cemas pown start la..tapi still bunyi..matikan enjin plak)
kami         : try kunci keta laen..(tiba2 senyap..hilang bunyi tttteeeennnnnnnnnnn 2)
mak cik    : cuba sowq dok dalam keta..ps2 kunci..(pak cik aku teros masuk dan duduk)

tiba2....bunyi 2 masih ada walaupon tutup..rupa2nya..fon mak cik aku yang bunyi...terburai gelak2 kami....hahaha...punya dok risau la....last2 fon punya psai..sbb ada 7 miscall dari pok long aku...yg pelik 2..apasal la dia bunyi????fon2 kami yg cangih nihh..walaupon brpuluh miscal ada,xbunyi pown...ok,benda nak jadi...nak bt kami semua risau...2 ja la...hehe..xlawak mana pown...thanks spa yg bca smpi abeh..yg tipu tahniah,anda selamat..haha...daaa

No comments:

Post a Comment