Fairy Tale Miss Fara: Hari2 di rumah...
Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

Pages

Tuesday 10 April 2012

Hari2 di rumah...

Asssalammualaikum...hai..
Sekarang nie, dah 10 hari aku dok kt rumah...semua perasaan dah ada..syok,boring,sedih,MARAH n whtevr..pa2 pown ok la,sbb xsusah otak aku nk fikir hal2 laen...especially STDY..hihi..(nmpk sgt bdk MALAS)..AAK.
Hari2 aku bangun lambat...siyes,ak xleh nk celikkan mata aku time 8.00 pagi...rasa cm ada batu YG PLING BSAQ dok trgantung kt bulu mata...addeeeehhh.tapi hari nie aku BANGUN awal,(sejam ja pown,tp bt kecoh)haha...cm besa aku buat...KEMAS RUMAH, MASAK, BAGI KUCING MAKAN ps2 ON9...
Hari nie aku masak + brsama mak...kmi masak TOCHU, SAYUR SAWIE GORENG, SAMBAL TAUHU & UDANG, IKAN BAKAR dan AIR ASAM laa....byk an???hari nie ja kottt..normal la 2,lps blek market gn abah..nk apa ambk ps2 dia bayar..hahaha...
Apa2 pown kna enjoy..jgn sedih2 noh...walaupun hati aku mgharap dpt bintang di langit, cnfm smpi bla2 ak xkn dapat...(hanya allah S.W.T sja thu)...
Daaaa....salam PEACE nor VORE...


                                  sambal tauhu & udang

                                  sayur goreng....

                                  ikan masak tochu



                                  ikan bakar & air asam....

No comments:

Post a Comment